İçeriğe geç
- Ana sayfa » Yararlı Bilgiler » Hata mesajları ve çözüm önerileri

Hata mesajları ve çözüm önerileri

Belirtilen konumda klasör oluşturulamadı! IDM kurulumu için lütfen başka bir yol seçin.
IDM Kurulumu için sabit diskinizde yaklaşık 10 MBytes boş alan gerekir. IDM’yi yüklemek için seçtiğiniz sabit diskte yeteri kadar boş alan yok, bu problemi gidermek için sabit diskinizde boş alan oluşturmalısınız veya farklı bir diske kurulum yapmanız gerekmektedir.

Ana IDM çalıştırma dosyaları belirtilen konuma kopyalanırken “Erişim engellendi” hatası oluştu! Kurulum devam edemiyor. IDM kurulumu için lütfen başka bir yol seçin veya yönetici olarak oturum açın.
Kurulum yapmak istediğiniz sabit diskinize erişim izniniz olmayabilir, yönetici haklarına sahip bir kullanıcı olarak Windows’da oturum açmanızı öneririz.

Internet Download Manager’ın en son sürümünü kullanıyorsunuz. Lütfen daha sonra güncellemeleri tekrar denetleyin.
Yükleyebileceğiniz yeni bir güncelleme dosyası bulunmuyorsa bu uyarı mesajını almış olursunuz.  Yeni bir güncelleme olduğu takdirde güncelleme işlemi başarıyla gerçekleştirilmiş olacaktır.

Sanal bellek ayrılırken bir hata oluştu. Bazı uygulamaları kapatmayı deneyin ve ardından ‘Tekrar dene’ düğmesine basın.
Bilgisayar belleğinize ait tüm kaynaklar mevcut açık programlar tarafından kullanılıyor demektir, bazı programları kapatarak bellek kullanımınızı azaltabilirsiniz.

Bu dosya indirilemedi. Geçersiz http sunucu yanıtı.
İndirme yapmak istediğiniz sunucuya erişimde problem var demektir, öncelikle kendi bağlantılarınızı kontrol ediniz, proxy veya DNS değiştirici programlar veya VPN servisi kullanıyorsanız onları devre dışı bırakarak yeniden deneme yapmanızı öneririz. Problem yine devam ediyorsa indirme yapmak istediğiniz karşı sunucuda problem var demektir.

Hızlı güncelleme başarısız, yeni IDM dosyalarını indirirken bir hata oluştu. Daha sonra güncellemeyi deneyin.
İnternet bağlantınızı kontrol ediniz, proxy veya DNS değiştirici programlar veya VPN servisi kullanıyorsanız onları devre dışı bırakarak yeniden deneme yapmanızı öneririz.

İndirmeye devam etmeye çalışırken, Internet Download Manager sunucudan indirmeyi devam etme özelliğinin desteklenmediği yanıtını aldı. Bu sunucunun geçici bir hatası olabilir, ve başka bir zamanda dosyayı indirmeye devam edebilirsiniz, fakat şu anda IDM bu dosyayı baştan indirebilir. Bu dosyayı baştan indirmek istiyor musunuz?
Nadir de olsa bazı sunucular yarıda kalan dosyaları daha sonra indirmeyi devam ettirme özelliğine sahip olmayabilir, bu durumda IDM bu tür dosyaları ancak yeni baştan indirmeye başlayabilir.

IDM aşağıdaki ek tarayıcıların bilgisayarınızda olduğunu algıladı. Lütfen IDM ile ilişkilendirmek istediğiniz tarayıcıyı seçin.
Google Chrome veya Internet Explorer dışında farklı internet tarayıcıları da bilgisayarınızda yüklüyse, Seçenekler –> Gelişmiş Tarayıcı İlişkilendirmesini Kullan kutucuğunu işaretleyerek bilgisayarınızdaki diğer tarayıcıları da IDM programıyle eşleştirebilirsiniz.

İstenen dosya html web sayfası gibi görünüyor. Sunucu ikinci istekte html sayfası gönderdi. Bazı sunucular aynı dosyayı iki kez indirmeye izin vermiyor.
“Dosya İndirme Bilgisi iletişim kutusu gösterilirken indirmeye hemen başla” seçeneği kapalı, IDM ilk isteği dosya türünü ve boyutunu bulmak için gönderir, ve ikinci isteği “İndirmeyi Başlat” düğmesine bastığınızda gönderir. “Dosya İndirme Bilgisi iletişim kutusu gösterilirken indirmeye hemen başla” seçeneğini “Seçenekler->İndirmeler” bölümünden etkinleştirmeyi deneyin, tarayıcınızdan sayfayı yenileyin ve bu dosyayı tekrar indirmeyi deneyin.

IDM indirmeyi devralamadı
Bazı siteler aynı anda iki dosya indirmeye izin vermez. XXX dosyasını önce tarayıcı istedi ve ardından IDM aynı dosyayı tekrar istediğinde, site IDM’ye indirme yerine web sayfası gönderdi. Bu indirmeyi devralmak için “IDM Seçenekler->Genel->Tuşlar” sekmesinde özel bir tuş ayarlayabilirsiniz. İndirme bağlantısına/düğmesine tıklarken bu tuşa basılı tutun böylece tarayıcı ilk isteği yapmadan önce IDM indirmeyi devralabilir. “Ins” tuşu çoğu tarayıcılar için çalışmalıdır.

Veri aktarımı kesildi ve sunucu Devam etme özelliği’ni desteklemiyor. Bu dosyayı baştan indirmek gerekiyor.
Bu sorunu çözmek için birkaç yol vardır: 1. Sunucuda geçici sorunlar olması muhtemeldir, dolayısıyla aynı dosyayı bir süre sonra yeniden indirmeyi deneyebilirsiniz. 2. İlgili dosyayı kuyruktan çıkarınız (başka yeni kuyruk oluşturunuz) ve kuyruğu başlatınız, bu durumda IDM dosya tamamen indirilene kadar baştan indirmeyi deneyecektir. En iyi sonucu elde etmek için, IDM’nin “Seçenekler->Bağlantı” bölümünden istisnalar kısmına bu site için 1 azami bağlantı ayarlaması yapılmalıdır.

İndirilirken bir CRC hatası oluştu.
Bu hata mesajı sabit diskinizde bazı sorunlar olduğu anlamına gelmektedir. Windows disk araçlarını kullanarak sabit diskinizi hatalara karşı tarama yaptırmanızı önermekteyiz.

IDM’nin birkaç bağlantıdan aldığı veri daha önce indirdiği veri ile eşleşmediğinden dolayı IDM dosyayı tek bağlantı kullanarak indirmeye başladı.
Bu hata mesajı indirmek istediğiniz dosyada bazı değişiklikler olduğunu göstermektedir. İndirmeyi tamamen durdurup dosyayı en baştan indirmenizi önermekteyiz.

VPN’ye bağlanılamadı
IDM seçeneklerinden tanımlanmış olan VPN bağlantısını değiştirmeniz veya program içerisindeki Seçenekler –> “Çevirmeli Ağ/VPN” sekmesindeki “Windows Çevirmeli/VPN Ağı Kullan” onay kutusunun işaretini kaldırmanız gerekebilir.

1.6/5 - (59 votes)

Bir yanıt yazın