Web sitemizin alt yapısı değişmiş olup, daha önce satın almış olduğunuz lisansları web sitemizde artık görüntülemeniz mümkün olamamaktadır.

Lisansınızı unuttunuz veya herhangi bir yere kayıt etmediyseniz eğer;

http://www.internetdownloadmanager.com/retrieve_registration.html linkine tıklayarak kayıt olurken kullanmış olduğunuz email adresini ilgili bölüme
girip daha sonra yeni açılan ekranda “Get serials” butonuna tıklayarak lisans bilgilerinizin tekrar email adresinize gönderilmesini sağlayabilirsiniz. Lisansınızı mobil ödemeyle almış bile olsanız programın kayıt ekranına lisansınızı kaydederken email adresi girmiş olduğunuzdan dolayı lisansınızı her zaman o email adresinize göndertebilmektesiniz. Email adresinizi girdiğiniz zaman “We did not find any orders connected with this
email. Please try to use another email address.” hata mesajı alıyorsanız bu durumda IDM lisansınızın kayıt işlemini yaparken farklı bir email adresi kullanmışsınız demektir, kayıtlı email adresinizden emin değilseniz eğer tüm email adreslerinizi denemenizi öneririz. Lisansınız başarıyla email adresinize gönderildiği takdirde ekranda “Letter sent to email_adresiniz. If you do not get the letter, please look for it in other mail boxes like Spam, Promotions, Blocked etc.” şeklinde bir uyarı göreceksiniz. Email hesabınızın önemsiz / gereksiz / spam postalar klasörünü kontrol etmeyi unutmayınız.

Lisansınızı yukarıda anlatıldığı şekilde yine bulamıyor iseniz “iletişim” sayfamızdan bizlere ulaşabilirsiniz.